Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Monday 30 September 2013

Kah! Kah! Kah! Karpal Rayu Beri Peluang Tadbir Negara Sebab Makin Tua… Kesian Beb…


Pengerusi DAP Karpal Singh berkata belau berharap agar pemimpin parti tersebut, yang kini semakin tua, akan berpeluang untuk mentadbir kerajaan persekutuan.

Dalam ucapannya di Kongres Khas DAP hari ini, beliau berkata Pakatan Rakyat perlu menang dalam pilihan raya umum akan datang.

"Kita mesti (menang), kerana para pemimpin semakin tua. Kami perlu diberikan peluang sebelum kami bersara, dan bila saya kata 'kami', saya turut sertakan Lim Kit Siang…

"Kita ada orang muda. Saya nampak sangat sedikit orang tua sekarang. Apa yang kita ada, mungkin kamilah pahlawan yang terakhir.

"Orang muda perlu ambil alih dari kami, itu proses semulajadi. Daripada apa yang saya lihat hari ini, pemimpin muda ini adalah orang yang akan mewarisi pentadbiran seterusnya di negara ini," katanya kepada para perwakilan.

Karpal dan Lim kedua-duanya kini berusia lebih 70 tahun. – Malaysiakini.com
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

  1. Mati beranganlah situa kutok ini.

    ReplyDelete
  2. Yg dah tua apa lg dinanti ?
    "Sesungguhnya org org kafir dan mrk mati sedang mrk tetap kafir mk tidak sekali kali akan diterima drpd seorg pun dr mrk emas sepenuh bumi walaupun ia menebus diri dgnnya. Bg mrk itulah azab yg pedih dan tidak ada bg mrk seorg penolong pun." Ali Imran 91.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers