Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Wednesday 11 December 2013

Kah3!!! NKP @AzwanBro Kantoi Mop Lantai Dah Bersih??? @NajibRazak @KhairyKJ #wanberuk


Cuba korang peratikan gambar kat atas tu betul-betul, adakah mata gua silap tengok atau ini pun nanti akan dikatakan sebagai "Super Impose". NKP AzwanBro dikantoikan oleh blogger "omakkau" bila laman blog tersebut mengkantoikan lakonan murahan NKP AzwanBro bila gambar kononnya membersihkan dan mencuci lantai di sebuah lokasi bencana banjir Kuantan baru-baru ini sedangkan lantai tersebut sudah bersih.

Dalam gambar di atas jelas kelihatan lantai yang sudah dibersihkan terlebih dahulu dan putih licin tanpa ada kotoran dilakonkan dengan baik oleh AzwanBro memcuci dengan mob. Gua malas nak ulas panjang kekantoian dengan lakonan semata-mata bukan benar-benar mahu membantu mangsa banjir mencuci dan membersihkan kesan banjir. Baca jer la ulasan bernas di bawah :

"EDISI KANTOI MENIPU ... PEMUDA UMNO BERLAKUN BERSIHKAN BANGUNAN YANG SUDAH PUN DI BERSIHKAN!!!!!"


Inilah wajah sebenar barisan pemimpin Pemuda UMNO Malaysia kini .. jenis sanggup berlakun kononnya sedang membersihkan sebuah premis sedangkan hakikatnya premis tersebut telah pun bersih dan di keringkan.


Lakunan murahan menjijikkan ini di ketuai sendiri oleh Naib Ketua Pemuda UMNO Malaysia yang baru Khairul Azwan Harun.

Lihat dengan mata kepala sendiri mob yang digunakan untuk membuat sandiwara murahan ini amat jelas sekali kering .... Tiada nampak tanda-tanda pada kaki seluar semua petugas Pemuda UMNO basah kena percikkan air.

Yang seronoknya tu .. mana ada orang bersihkan lantai berebut-rebut nak bersihkan suatu kawasan kecil dalam masa serentak kalau bukan niat nak berlakun untuk dirakamkan gambar.

Tugas utama dan pertama barisan exco Pemuda UMNO yang baru nampaknya ialah menipu dan terus menipu.

p/s : nantikan pula edisi NKP AzwanBro pemimpin elitis naik kapal terbang sedangkan menteri pun naik kereta ke kawasan bencana banjir Kuantan dan edisi NKP naik kereta mewah ke kawasan bencana banjir???


pssssstt!!! bro... jangan lupa suruh blogger berbayar lu bro jadi macai tolong jawabkan ye...

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers