Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Friday 31 January 2014

Harga Makan Kat Kedai Mamak Yang Benar-Benar ‘Menginsafkan’...


Rasanya semua orang dah tahu harga makanan di kedai mamak agak mahal tapi ramai yang tidak kisah terutama mereka yang menggemari masakan berkari.

Tapi nampaknya, bila harga bil makanan untuk tiga orang mencecah lebih RM200, ia dipos di laman sosial untuk berkongsi perasaan terkejut pelanggan terlibat.

Berdasarkan komen pembaca, ramai yang tidak menyangka restoran mamak terkenal tersebut mengenakan caj semahal itu namun tak kurang juga yang menyatakan ia adalah harga biasa jika dilihat pada lauk yang diambil.

Ini bukan kali pertama bil makan di restoran mamak dikongsikan di laman sosial oleh pelanggan yang terbeliak biji mata selepas melihat  harga yang perlu dibayar untuk makanan mereka.

Apa pun, senang cerita ukurlah baju di badan sendiri.

Kalau rasa-rasa dah hujung bulan dan duit dalam poket tak seberapa jangan cuba-cuba nak makan nasi campur dekat mamak lepas itu ambil lauk tak ingat dunia, okey?

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

  1. Kalau 3 org makan? ni bukan makan ni, melantak bertemankan syaitan ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. 3 org makan ambil ayam, sotong, udang, telor iklan, kepala ikan dan mcm2 lagi memanglah kena tibai dgn mamak. Tak payah nak komplen la. Ini namanya melantak.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers