Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Thursday 13 February 2014

Dah Hilang Akal Ker Apa Bila DAP Minta Ambiga Selamatkan Malaysia???


Dah hilang akal ker... Sapa AmBABIga ni nak selamatkan Malaysia beb. Diri sendiri belum tentu selamat nak selamatkan Malaysia konon. Dia sendiri bawak rakyat jadi jahanam nak jadi penyelamat Malaysia plak. Ini bukan rupa penyelamat negara tapi "PENJAHANAM" negara lagi ada la.

Dah la perintah Agong larang jangan buat "street riot" atau himpunan jalanan, dia lagi langgar tak hormat kat Agong. Dia rasa dia dah cukup besar cukup kuat la konon beratus ribu rakyat bersama dia. La ni minah keling ni pi mana hilang. Entah-entah hilang sebab dah masyuk kot.
Korang baca ler cerita penuh kat bawah nie.....

"DAP mencadangkan bekas pengerusi bersama Bersih 2.0, Datuk S.Ambiga membentuk satu gerakan baharu kononnya bagi menyelamatkan Malaysia daripada rancangan jahat pihak tertentu mewujudkan ancaman perkauman dan keagamaan di negara ini.

Penasihat DAP, Lim Kit Siang mendakwa, gerakan sivil tersebut boleh menjadi satu komitmen patriotik oleh Ambiga untuk menggerakkan rakyat Malaysia tanpa mengira kaum, agama atau fahaman politik ke arah perpaduan dan keharmonian.

"Saya menyarankan agar Datuk S.Ambiga yang telah melepaskan jawatan pengerusi bersama Bersih 2.0 menerajui gerakan masyarakat sivil baru untuk menyelamatkan Malaysia daripada rencana jahat pihak yang mahu masyarakat Malaysia berpecah-belah mengikut garis kaum dan agama," dakwanya melalui satu kenyataan hari ini.


Kit Siang dalam pada itu menyeru golongan berfahaman sederhana dalam pakatan pembangkang dan Barisan Nasional (BN) untuk bersatu dan membasmi golongan ekstremis yang hendak menimbulkan kekacauan perkauman dan keagamaan.

Dakwanya, sejak sembilan bulan lalu iaitu selepas Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13), negara dilanda bermacam-macam krisis nasional yang tidak pernah dialami selama ini termasuk krisis perpaduan masyarakat yang menyaksikan jurang antara kaum dan agama semakin melebar.

Beliau mendakwa, perkara itu berikutan kempen secara sistematik dan berterusan oleh kelompok tidak bertangunggjawab yang sanggup menjejaskan kestabilan negara dengan mengapi-apikan semangat perkauman dan keagamaan bagi mewujudkan satu lagi rusuhan kaum 13 Mei demi kepentingan mereka.


"Saya percaya sebahagian besar rakyat Malaysia, sama ada dalam DAP, Partik Keadilan Rakyat (PKR), PAS, UMNO, MCA, Gerakan, MIC dan parti-parti lain tidak mahu rusuhan 13 Mei berulang," katanya. – mynewshub.my"

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.







3 comments:

  1. Jangan mudah terpengaruh dengan kenyataan diatas , LKS takut MELAYU BERSATU SEMULA, dan dia seboleh bolehnya akan memastikan orang melayu tidak bersatu ,Cina dah bersatu ,ekonomi cina pegang kerana melayu tak bersatu, mereka tunggu untuk ambil tampuk pemerintahan sahaja ,lepas tu cina akan bermaharajalela di negara ni ,

    ReplyDelete
  2. Setan Besar menuduh orang lain setan

    ReplyDelete
  3. Keceluparan Teresa Kok telah menyatu padukan umat melayu dan ini amat merbahaya sekali bagi DAP sial. Parti PAS yg diberi tugas untuk memecah belahkan bangsa melayu telah gagal untuk mempamirkan kekuatannya apabila menonjol sebagai sebuah parti yang hanya pandai utk cium bontot pemimpin DAP sahaja selama ini.

    Peranan bangang PAS terserlah apabila cuba utk sabotaj perarakan cinta Rasulullah anjuran Kerajaan Kedah baru-baru ini. Sebab itu Ambiga merupakan senjata terakhir LKS untuk meneruskan agenda gilanya itu. Biarkan mereka perasan sendiri ttg rusuhan kaum padahal pencetus utama adalah Teresa Kok sendiri. Kurang ajar punya cina betina sial. Kalau sejarah bolehla geng-geng DAP ubah ini fakta beb. Kau nak tipu siapa haa kafir lahanatttt ?

    Kepada orang Melayu semua eloklah tinggalkan shj parti yg ternyata bersekongkol dgn "yahudi timur" pemimpin kiasu cina DAP ini.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers