Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Sunday 9 March 2014

Kurang Ajar!!! Datuk Chia Doakan Ganti #MH370 Dengan Kapal Terbang Yang PM @NajibRazak Naik???


Kurang ajar!!! Memang kurang ajar betul mamat berbangsa cina ini yang menggelarkan namanya dalam facebook sebagai "Datuk Chia". Tak pasti pula sama ada mamat kurang ajar ni memang bergelar "Datuk" atau beliau menyamar menggunakan nama "Datuk". Kenyataan kurang ajar beliau "Dear GOD, if you must take 1 plane down. Please take this 2, give us back MH370" (sambil merujuk gambar PM sedang menaiki pesawat rasmi kerajaan). Jika kita faham betul-betul maksud kenyataan ini sudah pasti ia merujuk kepada maksud seolah-olah beliau mendoakan jika "Tuhan" mahu sebuah pesawat itu terhempas biarlah pesawat yang dinaiki oleh PM bukannya pesawat MH370 serta dalam masa yang sama mahu pesawat MH370 ini dikembalikan dengan selamat.


Untuk melihat lebih detai apa sebenarnya ditulis oleh "Datuk Chia" berbangsa cina ini dan komen-komen kurang ajar kawan-kawan beliau boleh la KLIK SINI.


Inilah rupa pemilik akaun facebook dengan nama "Datuk Chia" yang mengeluarkan kenyataan provokasi di atas. Sumber fb sila KLIK SINI. Jika benar beliau ini pernah dianugerahkan gelaran "Datuk" oleh mana-mana negeri, digesa agar Sultan negeri berkenaan menarik balik anugerah gelaran "Datuk" ini daripada beliau yang sangat kurang ajar ini.



5 comments:

  1. Bukan dia sorg sahaja yg terfikir begitu tetapi 53% rakyat Malaysia berfikiran sama.

    ReplyDelete
  2. Saya tak support BN dan pengurusan Najib tp pada masa yg sama saya tak tergamak nak mendoakan kecelakaan org lain. Please have some respects to others. Perbezaan fahaman politik tak sepatutnya menjadikan kita seorang yg kurang ajar!

    ReplyDelete
  3. mejoriti dalam MH370 tu kaum cina..

    ReplyDelete
  4. Mentaliti masyarakat malaysia sememang nya sudah jauh terpesong.. kurang rasa hormat trhadap pemimpin... sepatutnya orang2 yang tulis benda mengarut2 macam ini yang layak berada dalam pesawat yang patut dibom.. bukan mh370.. kerana mh370 maruah setiap rakyat malaysia.. kami yakin dengan pilot kami.. kami yakin syarikat penerbangan kami.. kami yakin malaysia boleh!! Kerana ini negara kami.. tempat bakal lahir zuriat2 kami.. kalau x suka please get lost from my country!! Wujudkan ISA..!!! #pray for mh370. .

    ReplyDelete
  5. diorang memang suka main wayang. orang melayu dah biasa jadi boneka mereka sampaikan tanpa segan silu memerangi bangsa sendiri.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers