Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Saturday 22 March 2014

Panas!!! Ketua Cawangan UMNO Putrajaya Letak Jawatan Tak Puas Hati Dengan @TengkuAdnanReal???? @NajibRazak


Pagi nie berdentum-dentum wassap aku masuk pasal cerita panas seorang pemimpin masyarakat dalam Putrajaya yang juga Ketua Cawangan UMNO telah meletakkan semua jawatan kerana tidak berpuas hati apabila seorang yang tidak menyumbangkan apa-apa kepada masyarakat Putrajaya dan bukan pengundi Putrajaya pun dilantik menjadi Pengerusi MBKB. Berikut wassap yang tersebar dalam telefon aku :

"Perlantikan Pengerusi Majlis Perwakilan Penduduk yang menggantikan MPKB di mana saudara (individu dirahsiakan) daripada Fasa 10 telah dilantik sebagai Pengerusi MPP yang tidak memenuhi syarat : (syarat-syarat tu dirahsiakan la dulu kot)"

Apa dah jadi ni Ku Nan??? Ini bukan kali pertama rasanya berlaku dan dikatakan bukan yang terakhir kerana kedengaran pengkhabaran yang di bawa angin perkara yang sama juga bakal menyusul berlaku sebagai tanda protes kepada Ketua Bahagian UMNO Putrajaya yang menang tanpa bertanding dalam pemilihan Bahagian baru-baru ini.

Rasanya cukup la setakat ini kita kongsikan serba sedikit dulu pasal pergolakan yang bakal berlaku dalam Bahagian Putrajaya. Nanti kalo keluar semua pulak tak best la nanti filem nie. Lepas ni akan didedahkan keratan surat rasmi perletakan jawatan sebagai bukti kepada dakwaan gua takut nanti ada plak yang melompat kata kononnya gua menabur fitnah berkata-kata tanpa bukti yang kukuh.

p/s : blogger-blogger ku jangan melompat plak nanti... hahahahahaha elok ler korang nafikan benda ni kalo apa yang gua tulis merupakan satu fitnah atau membalun memBABI-buta....
Sent from my BlackBerry® smartphone over the TuneTalk network

1 comment:

  1. Ini semua salah anwar ibrahim!!! Hahaha...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers