Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Saturday 1 March 2014

P*****k!!! Video Ucapan Rosmah 40 Saat Dimanipulasi Portal Terbaik KONON MalaysiaKini???


Bila dok selalu muncul di majlis rasmi dan di khalayak ramai pembangkang melalak bising. Bila dah tak ada dalam radar media pembangkang sibuk dok spin pasal benda yang mengarut. Itulah nasib isteri Perdana Menteri, Rosmah Mansor. Bila pembangkang sudah ketandusan idea dan gagal mencari kelemahan Najib sebagai Perdana Menteri Malaysia maka sasaran merea adalah Rosmah sebagai individu yang paling hampir dengan Najib. Pelbagai fitnah ditabur seperti isu pembelian cincin bernilai berjuta, isu campur tangan Rosmah dalam isu pembunuhan model Mongolia Al Tantuya, isu tugas beliau sebagai isteri Perdana Menteri apabila mengikuti Najib ke luar negara bagi urusan rasmi negara. Semua itu adalah fitnah pembangkang semata-mata yang tidak mampu dibuktikan oleh mereka. Yang terbaru adalah ucapan Rosmah ketika merasmikan Hari Kraf Kebangsaan 2014 yang berlansung di Kompleks Kraf Kuala Lumpur, katanya beliau juga amat meminati fesyen tetapi "rakyat telah ambil semuanya" daripada dirinya. Rosmah mendakwa masanya kini banyak diluangkan dengan rakyat sehingga tiada waktu untuk hobinya iaitu bermain badminton seperti yang dilaporkan HarakahDaily KLIK SINI.

Video berdurasi 40 saat ini yang dimuatnaik oleh MalaysiaKini portal "Terbaik" KONON hanya mengambil sebahagian kecil daripada keseluruhan ucapan Rosmah dalam majlis tersebut. Apa tujuan sebenarnya "PORTAL TERBAIK KONON" hanya memuatnaik sebahagian kecil sahaja ucapan tersebut sepatutnya MalaysiaKini memuatnaik keseluruhan ucapan barulah adil dan telus serta tidak mempunyai agenda tersembunyi. Nampak sangat MalaysiaKini mempunyai agenda tersembunyi dan secarfa halus cuba mempengaruhi rakyat dengan mewujudkan persepsi negatif terhadap Rosmah kepada rakyat. Segala usaha atau kerja baik yang dilakukan oleh isteri-isteri kepada pemimpin kerajaan akan di"kondem" oleh pembangkang dengan mewujudkan pandangan negatif melalui cerita-cerita sebegini. pembangkang akan kata apa saja sehingga setiap apa saja yang dilkukan oleh isteri-isteri pemimpin kerajaan adalah salah dan tidak betul.

Apa pemimpin pembangkang yang terdiri dari Pakatan Rakyat juga mempunyai isteri dan ada dikalangan mereka juga bergelar "Datin", "Datin Seri" atau "Puan Seri". Apa mereka hanya sekadar duduk di rumah dan dijadikan "HAMBA SEKS" sekadar "PEMUAS NAFSU" kepada suami-suami mereka yang bergelar YB atau Ahli Parlimen dan Ahli DUN. Ini adalah sebahagian daripada contoh suami kepada isteri-isteri pemimpin pembangkang yang menjadi Ahli Parlimen, Ahli DUN atau pun pemimpin tertinggi parti dalam Pakatan Rakyat seperti yang dikongsikan sahabat blogger AktivisPendangjr KLIK SINI :

1 - Pemimpin Pertama PR yang isteri duduk di rumah




2 - Pemimpin kedua PR yang tinggalkan Isteri di rumah




3 - Pemimpin ke 3 PR yang tinggalkan Isteri-isteri di rumah




4 - Pemimpin PR ke 4 yang tinggalkan isteri-isteri di rumah


"dan ramai lagi pemimpin PR yang tinggalkan Isteri di rumah dan mereka sapu lauk di luar , banyak sangat Apj nak masukkan so ini saja cukuplah untuk tatapan Isteri-isteri PR yang di rumah tu !! huh"

Itu belum lagi citer seorang isteri bergelar Ahli Parlimen yang masih muda tapi disebabkan terlalu menyibukkan diri hingga mengabaikan suami dan keluarga dan akhirnya bibit-bibit keretakan rumahtangga sehinggalah turun naik mahkamah syariah nak selesaikan kes cerai-berai dia. Apa ini contoh yang baik nak ditunjukkan kepada rakyat. Apabila kes seperti ini berlaku kepada pemimpin pembangkang boleh pulak dan rakyat buat tak nampak jer. Inilah pembangkang, kalo pemimpin mereka buat tak apa kalo pemimpin kerajaan buat walaupun perkara dan benda bik pun mereka masih nak pusing kata tak baik.

Inilah klip video berdurasi 40 saat pasal ucapan Rosmah yang dimanipulasi oleh portal pembangkang yang diberikan anugerah "Portal Terbaik". Mana mungkin orang bagi ucapan 40 saat. Agak-agak la kalo nak menipu pun.



Cerita lain yang berkaitan dengan video klip 40 saat Rosmah nie boleh rujuk kat bawah nie :



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers