Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Monday 21 April 2014

Siapa Karpal Singh Untuk Diberikan Pingat Dan Penghormatan Negara???? @NajibRazak


Selepas majlis memberi penghormatan terakhir kepada mendiang Karpal Singh semalam di Dewan Sri Pinang milik kerajaan negeri Pulau Pinang yang dibuat secara besar-besaran, Kematian Karpal penghina Islam dan Raja Melayu terus diratapi puak-puak DAP dan macai PR. Tapi yang kita persoalkan apa sumbangan Karpal Singh kepada negeri Pulau Pinang sehinggakan dibelanjakan duit rakyat negeri untuk majlis penghormatannya "State Funeral".

Contohnya, lihatlah sendiri Dewan Sri Pinang miliki kerajaan yang digunakan sepenuhnya untuk majlis ini. Adakah ia percuma oleh kerajaan negeri atau dibayar oleh parti DAP? Malah bendera negeri dikibarkan separuh tiang dan juga kena bertafakur di Stadium Bandaraya semasa Pulau Pinang menentang PDRM di Liga Perdana lepas. Kemudian  pemimpin Pakatan dengan macai-macainya mula melalak dalam segala bentuk media sosial yang ada menuntut agar mendiang Karpal diberikan pingat dan gelaran seperti gelaran "Tun" serta diberikan penghormatan negara.

Memang kita sebagai manusia boleh berasa simpati pada keluarga Karpal Singh tapi patutkah Kerajaan Malaysia memberikan penghormatan negara kepada Karpal Singh?

APAKAH JASA KARPAL UNTUK NEGARA?

APAKAH TARAF KARPAL UNTUK DAPATKAN PENGHORMATAN NEGARA?

ADAKAH KARPAL RAJA?

APAKAH KARPAL ADALAH PEJUANG YANG DIIKTIRAF OLEH NEGARA MALAYSIA? 

PENGHORMATAN NEGARA SEPERTI MANA RBFONLINE PINTA?


Baca selanjutnya di RBFonline dan Antarapos.online
"Karpal telah menjadi penghalang kepada seorang pengamal homoseksual daripada menjadi pemimpin utama negara kita. Jika tidak kerana pendedahan dan asakan daripada Karpal tahun 1997 sudah tentulah pengamal homoseksual berkenaan yang telah dinamakan oleh Tun Dr M sebagai penggantinya akan menjadi pemerintah kita selepas Tun bersara. Dah hampir pun ketika itu. Nasib baik Karpal yang menjadi penghalang.

Kita kena ambil iktibar bagaimana hancurnya sebuah negara kaum Nabi Luth kerana homoseks. Dan Nabi cukup-cukup marah kepada pengamal homoseks sehingga Baginda tidak mengaku sebagai umatnya. Cuba anda bayangkan sekiranya orang begitu diangkat menjadi pemimpin kita, apa akan jadi kepada negara kita ? Sebab itu saya kata kita kena ambil iktibar apa yang pernah terjadi dalam sejarah islam hingga hancur sebuah negara."

Lagi cerita layakkah Karpal diberikan penghormatan negara... 
KLIK SINI KLIK SINI KLIK SINI

2 comments:

  1. Karpal cibai...tiu na ma hai,tk payah bg anugerah apa2 pd pengkhianat negara pd anak beranak keling aka benggali ni..nanti benggali2 di malaysia ni naik tocang pulak bangsa diaorg diagungkan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. سورة الفاتحة
      بِسۡمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ (1)
      Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani.
      ٱلۡحَمۡدُ لِلَّهِ رَبِّ ٱلۡعَـٰلَمِينَ (2)
      Segala puji tertentu bagi Allah, Tuhan yang Memelihara dan Mentadbirkan sekalian alam.
      ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِِ (3)
      Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani.
      مَـٰلِكِ يَوۡمِ ٱلۡدِّينِ (4)
      Yang Menguasai pemerintahan hari Pembalasan (hari akhirat).
      إِيَّاكَ نَعۡبُدُ وإِيَّاكَ نَسۡتَعِينُ (5)
      Engkaulah sahaja (Ya Allah) Yang Kami sembah dan kepada Engkaulah sahaja kami memohon pertolongan.
      ٱهۡدِنَا ٱلصِّرَاطَ ٱلۡمُسۡتَقِيمَ (6)
      Tunjukilah kami jalan yang lurus.
      صِرَاطَ ٱلَّذِينَ أَنۡعَمۡتَ عَلَيۡهِمۡ غَيۡرِ ٱلۡمَغۡضُوبِ عَلَيۡهِمۡ وَلاَ ٱلضَّآلِّينَ (7)
      Iaitu jalan orang-orang yang Engkau telah kurniakan nikmat kepada mereka, bukan (jalan) orang-orang yang Engkau telah murkai dan bukan pula (jalan) orang-orang yang sesat.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers