Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Wednesday 7 May 2014

Ketua Bahagian Putrajaya Melompat Hanya Kerana Ditegur??? @NajibRazak


Hanya kerana sorang ahli UMNO Putrajaya menegur menggunakan medium sosial seperti blog untuk melahirkan rasa tidak puas hati maka Ku Nan sebagai Ketua Bahagian Putrajaya "melompat" dan mengarahkan anak buahnya mencari blogger yang kebetulan ada masalah dengan gua untuk balun gua balik. Maka kebetulan blogger yang dah lama "ashabul kahfi" tu pun ikut sama la melompat "kononnya" mahu mempertahankan "bos" dia sebagai Ketua Bahagian dan dia "kononnya" rasa bertanggungjawab untuk mempertahankan beliau. Kah! Kah! Kah! Kah! Kah! ironi dan tipikalnya.

Blogger ni pun guna blog dia untuk balun orang la....




Lalu medium media sosial dipersalahkan kononnya ia bukanlah platform yang sesuai digunakan untuk melahirkan persoalan jika timbul. Ketinggalan zaman sungguh pemikiran sedemikian jika Perdana Menteri pun sedia menerima idea, cadangan waima kritikan atau teguran menggunakan medium media sosial tapi pemimpin UMNO lain sukar untuk menerimanya. Jika teguran di media sosial terhadap pemimpin UMNO sendiri tidak dibenarkan dalam UMNO tetapi kita dibolehkan mengkritik pemimpin pembangkang menggunakan apa jenis platform sekali pun. 

Kepada sahabat blogger "so-called nomuro uno" kenapa beliau tak nak "sound" gua dengan berjumpa sendiri dengan gua. Bukan dia tak tau gua duduk di mana tetapi juga menggunakan medium blog beliau jugak nak balun gua balik. So, apa bezanya lu ngan gua. Pi tido balik lagi balik lagi bagus la. Lepas ni anak buah dia akan panggil ramai lagi kawan-kawan blogger gua jadi "tukang jawab" plak dan usaha ke arah itu gua dengar sudah ada dengan perbincangan di kedai mamak. Kah! Kah! Kah! Kah! 

Ramai yang kata cara gua tak betul sebab guna blog sedangkan boleh bertanya terus ngan Ku Nan di majlis-majlis yang dihadiri oleh beliau. Eh! Halo! Gua dah guna la kaedah tu. Gua dah tanya personal dalam satu majlis bukan secara terbuka demi menjaga air muka tapi dah dua minggu takda sorang pun pegawai beliau memberi maklum balas apa tindakan dan keputusan kepada persoalan gua. 

Yang gua heran sangat, apa ka maksum sangat seseorang pemimpin UMNO ni sampai kalo ditegur kata kita balun dia. Bermula dengan pertanyaan gua pasal perletakan jawatan Ketua Cawangan (SILA KLIK SINI)  dan teguran gua pasal penerima BR1M guna duit pi "BERJUDI ONLINE" (SILA KLIK SINI)

p/s : buat sahabat blogger ashabul kahfi... pi masuk gua balik tido balik la... tak pun pi ke kandang bagi "KUDA" tu makan...

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers