Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Monday, 2 January 2012

Adam Adli!!! Betul Ka Lu Mahasiswa Bukan Ahli Politik????...




Kulaan : saksikan kenyataan mahasewel adam adli pada minit 1:13... "saya tidak boleh menerima... sebagai 'MAHASISWA' apa yang anda takutkan sekarang kepada kami... kami bukan ahli politik, kami adalah mahasiswa..."

biar betul statement lu bro... nie gambar kat bawah nie aper citer... gua bukan rabun lagi... gua bukan budak sekolah tadika yang lu nak perbodohkan... lu orang yang kat luar sana pun jangan diperbodohkan budak yang mengaji tak habis lagi nie... ilmu persilatan tak seberapa, gelanggang pertarungan nak dipencakkan....


4 comments:

  1. adam adli mmg x reti berfikir !!

    ReplyDelete
  2. dia bukan mahasiswa tapi mahasewel ada la...

    ReplyDelete
  3. meste dah kena sontot dgn nuar nie.. tu yang semcm..

    ReplyDelete
  4. mamat ni mmang bodo x lh nk di ajar dh.dh la bodoh.buat benda bajet da pndai sgt.tp bodoh nk mampus..g mati la lu adli..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers