Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Tuesday 15 May 2012

Pas Akan Ulang Tayang Isu Hudud Bila Sokongan Akar Umbi Pas Makin Menurun... Taktik Kotor...


Itulah yang terjadi dalam pakatan pembangkang bila PAS mula memainkan isu HUDUD. Isu Hudud akan diulang tayang sekirang sokongan akar umbi menurun.

PAS takut kehilangan sokongan akar umbinya (sama ahli atau penyokong parti di luar bandar) yang masih mengharap PAS kekal dengan perjuangan asal mereka untuk menegakkan negara Islam dan Hudud. 

Bagi penyokong di bandar yang liberal, mereka tak kisah pun pasal Hudud dan Negara Islam, mereka hanya mahukan kuasa dengan menjatuhkan UMNO. Sebab itulah tarbiyah PAS gagal di bandar. 

Ahli dan penyokong PAS di bandar lebih gemar menghadiri ceramah politik daripada ceramah agama. Kerana di ceramah politik ada pemimpin yang menjadi idola mereka iaitu Anwar Ibrahim. Dan golongan inilah yang mengangkat Mat Sabu yang bukan Ulama sebagai Timbalan Presiden PAS.

Kesimpulannya, inilah wayang / drama yang sering dimainkan oleh pembangkang bila sokongan terhadap mereka berkurangan. 

Penamat episod ini adalah Anwar Ibrahim akan mendamaikan kedua-dua kabilah yang berperang dalam pembangkang dan muncul sebagai hero..............wa ka ka ka .....ka ka ka ka....

2 comments:

  1. Bro...daripada u ulas hudud PAS baik lu cadangkan hudud dimasukkan dalam perlembagaan UMNO barisan Nasional....atau ko suruh big mama ko tu tutup aurat dulu.Ada berani?

    ReplyDelete
  2. hahaha , betul tuh . aku pun sokong , kita org islam , so dri ko duk kutuk pas,, apa kata korang yg laksanakan bnda tu ? . so, secara auto, pas terbubar .

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers