Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Friday 15 June 2012

Cara Ejen DAJJAL Mempergunakan Pakatan Pembangkang???...


PAS :
akan menyerang UMNO mengenai Hudud dan Islam. UMNO dituduh menolak hudud dan negara Islam. Sedangkan PAS sendiri tak mampu nak melaksanakan hudud di Kelantan. Perlaksanaan Islam oleh UMNO diperlekehkan hanya kerana tidak menyempurnakan hudud secara keseluruhan.

DAP:
akan menyerang UMNO dari segi pentadbiran. Menuduh UMNO/ BN tidak amanah, rasuah , salah guna kuasa, rasis, dan sebagainya. Menakut-nakutkan kaum cina, India dan lain-lain kaum dengan menyatakan UMNO parti Rasis dan anti kaum cina.

PKR:
tidak ada bezanya dengan DAP, mengunakan isu yang hampir sama dengan DAP. Mempunyai dalang-dalang mereka yang talam dua muka. Menyerang UMNO dengan menuduh UMNO tidak demokratik di dalam negara demokrasi. Mengalakkan rakyat membuat demonstrasi dengan alasan negara ini negara demokrasi. Menyerang peribadi Perdana Menteri dan menteri-menteri yang lain untuk mengambarkan keburukan pemimpin UMNO/BN. Ketua Umumnya pula seringkali mendapatkan sokongan luar negara untuk menjadi PM. Beliau juga sanggup mengadaikan Nama Allah, menyokong LBGT dan menyatakan sokongan kepada Zionist Israel demi merealisasikan cita-cita politiknya.

KAEDAH 3 SERANGKAI INI NAMPAK SANGAT BERBEZA UNTUK AUDIEN YANG BERBEZA.


PAS NAK ORG MELAYU ISLAM MENOLAK UMNO DAN BN UNTUK MEBINA NEGARA ISLAM .

DAP NAK KAUM CINA DAN INDIA MENOLAK UMNO DAN BN UNTUK MEBINA NEGARA SEKULAR SERTA MEMARTABATKAN MALAYSIAN MALAYSIA.

PKR PULA NAK MENARIK MINAT KUASA ASING UNTUK MENUMBANGKAN KERAJAAN UMNO DAN BN UNTUK MEBINA NEGARA YANG BEBAS DARI IKATAN AGAMA SERTA MENOBATKAN ANWAR SEBAGAI PERDANA MENTERI.

PAKATAN YANG TIDAK SAMA ARAH TUJUAN PERJUANGANNYA BERSATU HANYA UNTUK MENJATUHKAN KERAJAAN ISLAM UMNO.

PELIK BETUL AGENDA DAJJAL NI...TAPI ITULAH MEREKA...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers