Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Tuesday 12 June 2012

Pembongkaran @UMBKedah Pasal Isu Penerokaan Hutan Haram Bikin MB Kedah Panaih Pungkok!!!...



Setelah sekian lamanya Team Media Kedah membongkar isu pembalakkan haram yang dihalalkan oleh Pas, alasan berselindung di sebalik projek ladang sejahtera yang mengakibatkan kerosakkan alam sekitar telah mendapat perhatian Aduan Rakyat..

Minggu lepas mereka turun padang melihat sendiri kesengsaraan yang dihadapi oleh penduduk KG Lata Celak di mukim Kupang Baling.. dan malam ini dengan rasminya keluhan penduduk akan dipaparkan dalam Buletin Utama slot Aduan Rakyat..Jangan lupa saksikan.

Bagi yang ketinggalan mengikuti kisah penduduk Kg Lata Celak boleh klik kat SINI

Ini adalah bukti kami Team Media Kedah melaporkan perkara yang benar.. dan benar-benar belaka!



KN : MB Kedah, Azizan dah tak senang duduk dengan 'keaktifan' Team Media Kedah yang mula tunjuk taring mendedahkan satu  persatu "KEMUNGKARAN" yang dilakukan kerajaan Pas Kedah yang kononnya parti Islam tapi tindak tanduk dan tindakan tidak melambangkan keIslaman langsung.

Buat kepimpinan UMNO Negeri Kedah harap dapat celik mata skit tengok dengan mata kepala sapa yang dok penat buat kerja bantu UMNO Kedah bukan dengan buta hati dan buta kayu dok caya sangat cakap orang yang punya kepentingan peribadi tapi tak reti buat kerja.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers