Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Sunday 10 June 2012

Geng Flash Mod Tiba-tiba Menyerang MAEPS... @HishammuddinH2O @ishammuddin @idamoerni @tunfaisal#HimpunanSkdMudaKDN #Aman1Malaysia #Peace1Malaysia

Ini satu lagi trend baru anak muda kini mengisi masa lapang dengan xtvt "Flash Mod". Gua pun baru tau 'in detail' apa itu Flash Mob lepas sembang dengan beberapa ahli Flash Mod yang buat persembahan di Perhimpunan Skuad Muda KDN.

Patut ler xda angin takda ribut tetibe jer berpuluh anak-anak muda belia keluar menari dengan diiringi lagu-lagu Allahyarham Sudirman seperti Chow Kit Road sambil mengajak orang ramai yang hadir sama turut serta.

Tapi ini satu trend yang sihat untuk anak muda melakukan xtvt daripada merempit tak tentu pasal, hidap dadah, meragut, melepak dan segala xtvt kurang sihat. Tahniah kepada anak muda yang pandai mengisi masa lapang dengan xtvt sihat.

Tahniah kepada Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin dan seluruh warga KDN kerana berjaya menganjurkan program yang baik tanpa ada berlaku satu pun kerosakan harta benda awam. Tak macam perhimpunan Bersih yang lepas tapi dipenuhi kekotoran jiwa dan raga.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

  1. Yeah ! saya adalah salah satunye dari geng flashmob itu, ianya adalah sangat AWESOME ! kerajaan harus mengambil berat tentang aktiviti sebegini untuk golongan anak muda sekarang supaya terhidar dari gejala dadah ..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers