Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

Tuesday, 27 November 2012

[Panas] : Geng Royalti Minyak Cari Gaduh Semasa #PAU2012!!!! @NajibRazak @KhairyKJ @razaliibrahim @tunfaisal @razlanrafii @Armand_PJU


Giler panas hati gua dengan cacing kerawit geng-geng Tuntut Royalti Minyak Kelantan datang buat onar kat Perhimpunan Agung UMNO petang ini.

Berani geng haram jadah nie masuk rumah UMNO buat onar cari pasal masa PM sedang buat taklimat presiden kepada perwakilan yang datang.


Mujurlah Naib Pengerusi Unit PIDATO Pemuda Barisan Nasional, Sdr Armand datang menenangkan suasana yang pada mulanya hampir tegang. Armand dengan secara baik meminta kumpulan Royalti ini ke Restoren Riverside jika ingin membuat "Press Con" tetapi kedegilan kumpulan Royalti ini tetap mahu buat Press Con kat luar dewan ketika PM sedang memberi taklimat.


Hasil perbincangan antara Armand dan wakil kumpulan akhirnya mereka akur dan setuju untuk keluar dari mengelakkan perkara yang tidak diingini berlaku.

Menurut sumber yang boleh dipercayai, perancangan dan persetujuan asal antara wakil Royalti dan pihak pwtc adalah perjumpaan dibuat di sebuah restoren tetapi geng bangang ni tetap jugak nak buat onar cari pasal.

Kat sini gua share kan skit gambar-gambar bibit-bibit yang hampir mencetuskan rusuhan gak tadi cuma lebih banyak gambar-gambar eksklusif dan panas dalam entri jam 8 malam ini.


Tuuuuuuuuungguuuuuuuu!!!!!

5 comments:

  1. Alaaahai..janganlah perwakilan semua tak tahu..
    diaorang tu dah 'gian' nak masuk PWTC..
    nak join UMNO/BN semula. Tu gimik diaorang jer...
    dapat jumpa DS Najib..terus isi borang jadi penyokong BN...malu2 kucing pulak puak2 anti Lynas ni..!! tak pe..DS Najib paham hasrat hang pa semua(puak anti Lynas)

    ReplyDelete
  2. terasa nk jadi ahli umno ke yg sibuk2 kat perhimpunan agung umno ni..........ke tak dpt tempat masa muktamar pas dulu..

    ReplyDelete
  3. Khinzir-Khinzir DAP dihantar untuk menggangu UMNO....

    ReplyDelete
  4. syabas ptugas PWTC...nasibla depa dapt diusir dgn cara baik...yg dtg tu semuanya otak udang belaka....soh depa berambus.....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers