Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Tuesday 23 April 2013

Kantoi!!! Blog PR Tutup Takut Kena Saman Fitnah Ahli Umno Muar #P146??? @razaliibrahim



Dua hari lepas sebuah blog dikenali sebagai gigitabkerengge.blogspot.com telah mengeluarkan satu artikel berkenaan kononnya ahli UMNO Muar telah bertindak memprotes kepimpinan UMNO Bahagian Muar apabila namanya tidak naik menjadi calon DUN Bukit Naning oleh PM dengan bertindak memberikan 2 ribu air mineral kepada petugas dan jentera calon Pas.

Hari ini secara tiba-tiba hari ini bila dirujuk kembali blog ini telah ditutup oleh admin. KN yakin admin blog ini terpaksa menutup blognya untuk mengelakkan adminnya daripada dikenakan tindakan saman fitnah oleh Datuk Mohd Ismail Mohd Shah yang baru tengahari tadi membuat penafian melalui rakaman video yang akan KN kongsikan dalam posting akan datang.

Nampak sangat blog tersebut telah mengeluarkan artikel berunsur fitnah semata-mata tanpa fakta yang sahih. Mungkin setelah mendengar ada ura-ura pihak Datuk Mohd Ismail mahu menyaman admin blog tersebut kerana memfitnah beliau maka cepat-cepat admin blog menutup blog tersebut.

Dalam entri yang akan datang, KN akan posting rakaman video secara eksklusif penafian oleh tuan punya badan mengenai dakwaan fitnah beliau memberi 2 ribu air mineral tersebut.

p/s : terlajak perahu boleh diundur... Terlajak posting mampos ko kena saman...
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers