Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Thursday 25 April 2013

[Video] @razaliibrahim Tunaikan Janji Penduduk Cina Muar #P146...



Datuk Razali Ibrahim ketika berkempen bersama masyarakat cina di kawasan Muar telah menunaikan hampir kesemua janji beliau dalam manifesto PRU12 yang lepas. Cuma terdapat beberapa masalah kecil lain yang masih belum dapat beliau selesaikan semasa beliau menjadi ahli parlimen Muar di penggal lepas.

Beliau bukanlah Superman yang dapat menyelesaikan semua masalah sekelip mata atau dalam sehari, beliau juga manusia biasa yang punya kekangan waktu dan tenaga. Namun, ini antara janji beliau jika sekiranya masyarakat cina Muar memberi peluang sekali lagi kepada beliau untuk menaburkan bakti kepada masyarakat cina Muar, beliau akan cuba selesaikan semua masalah berkaitan masyarakat Muar.

Ini jauh berbeza dengan janji calon PR dari orang PKR yang suka menipu macam pemimpin tertinggi mereka. Calon PKR akan menabur 1001 janji manis ibarat menabur janji di bibir tapi apa bila mereka sudah mendapat kuasa, mereka tidak akan menunaikan janji-janji mereka kerana manifesto bagi mereka adalah bukan janji. Lihat saja apa yang berlaku dengan parlimen jiran Muar di bawah pimpinan PKR Chua Jui Meng. Itulah janji dicapati.

p/s : chua tu dalam bahasa cina maknanya ular... kan kaki belit... tolak calon PKR...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers