Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Monday 7 October 2013

Bukti Cina Boikot Barangan Buatan Orang Melayu!!! Siapa Yang Rasis Sebenarnya???


Cina DAP cuba memfitnah Gardenia untuk buatkan orang memboikot Gardenia milik Melayu melalui kajian palsu, siapa yang selalu membeli gardenia pasti pernah alami jika roti dibiarkan terdedah hanya masa beberapa hari ia akan berkulat walapon hanya tidak mengikat bungkusan dengan ketat. Ia membuktikan gardenia kurang bahan pengawet yang berbahaya kerana mudah terurai. Dan yang penting Gardenia tidak menggunakan tepung yang mengadungi clorox seperti Massimo.

CLICK SHARE!!! kalau Cina DAP boikot Gardenia tak rasa kesan kerana mereka sememangnya tidak beli barang Melayu, tapi jika Melayu boikot brang CINA DAP mereka akan terasa impaknya.

Jangan lupa untuk komen pada gambar fitnah ini dengan komen "BOIKOT MASSIMO".

Mahukan senarai penuh barangan cina DAP dan Melayu? SILA KLIK SINI




Terima kasih kerana meluangkan masa untuk mendapatkan penjelasan daripada kami. Kami dengan tegasnya ingin menyatakan bahawa terdapat satu analisa saintifik iaitu “Kromotografi Ion (IC)” yang boleh digunakan untuk menentukan tahap Asid Proprionat (pengawet) di dalam roti.

Apakah Asid Propionat di dalam roti?
Asid Propionat adalah sejenis asid yang berfungsi sebagai pengawet di dalam pengeluaran roti. Ianya boleh berpunca dari:

• Kalsium Propionat – merupakan pengawet kimia yang biasanya digunakan oleh bakeri-bakeri sedunia untuk roti yang dijual secara “wholesale” .
• Bahan-bahan semulajadi – seperti Pekatan Jus Kismis.

Kami telah menghantar semua jenama roti terkenal di Malaysia ke beberapa makmal bebas untuk menguji tahap Asid Propionatnya dan kami dengan bangganya ingin menyatakan bahawa Gardenia menpunyai bacaan/ dos yang terendah iaitu 90% - 92% lebih rendah daripada jenama roti lain di pasaran.

Roti kami dapat mencapai bacaan yang begitu rendah hasil daripada penggunaan bahan-bahan semulajadi; cuka dan pekatan jus kismis bukan seperti bakeri-bakeri lain yang digunakan pengawet kimia, Kalsium Propionat.

Walaubagaimanapun, kami tidak dapat melanjutkan atau kongsi laporan asal daripada makmal-makmal bebas tersebut dengan anda kerana kami perlu mematuhi klausa(peraturan)daripada mereka yang menyatakan bahawa maklumat tersebut tidak boleh digunakan sebagai iklan atau dibuat salinan.

Gardenia juga berbangga dengan usaha dalam pengamalan piawai kebersihan yang tertinggi dalam kilang pengeluarannya.

Selain piawai kebersihan yang “stringent”, kami juga memberi kepentingan terhadap pengurangan bacaan spora (spora menyumbang kepada pertumbuhan kulat) untuk memastikan ianya sentiasa pada tahap yang terendah. Kami juga menjaga kualiti udara yang baik dalam kilang pengeluaran kami.

Perkara-perkara inilah membolehkan Gardenia untuk menghasilkan roti Tanpa Pengawet Tiruan, Sintetik atau Bukan Semulajadi.

Sekali lagi, terima kasih kerana memberi peluang kepada kami untuk menjelaskan perkara di bawah.

Untuk penjelasan lanjut SILA KLIK SINI

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers