Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Tuesday 26 November 2013

Biar Badan Pendek Jangan Akal Pendek Macam Pro-M!!! #PRKampus #UM @razaliibrahim @tunfaisal



"Biar badan pendek jangan akal pendek" itulah kata-kata yang paling sesuai untuk menggambarkan calon Penggerak UM dari Fakulti Ekonomi dan Pentadbiran, Mohd Shahrul Hafiz bin Norazmi. Bersaiz kecil tapi berjiwa besar. Rupa paras atau bentuk fizikal seseorang itu bukanlah penentu kepada karekter atau tahap pemikiran seseorang.

Tetapi hakikatnya itulah yang berlaku kepada beliau walaupun tidak sempurna fizikal tapi tahap pemikiran jauh lebih sempurna daripada sesetengah mahasiswa yang tergolong dalam kumpulan MAHASEWEL. Dengan serba kekurangan bentuk fizikan Hafiz berjaya membuktikan beliau layak dipilih oleh pengundi pilihanraya kampus untuk diangkat menjadi pemimpin mahasiswa.

Beliau yang memang sedia dikenali di fakulti berjanji akan menjaga kebajikan dan amanah dengan sebaik-baiknya sebagai wakil pelajar jika diberi peluang menduduki kerusi wakil mahasiswa. Kempen beliau juga dikatakan mendapat sambutan hangat oleh pelajar-pelajar fakulti berkenaan.

Tidak seperti MAHASEWEL yang sempurna tubuh badan tapi cacat pemikiran. Bahkan lebih parah lagi bila MAHASEWEL ini bertindak dan berkelakuan seperti haiwan yang tiada otak dengan melakukan perkara melebihi batasan sebagai seorang pelajar di menara gading.

Syabas diucapkan kepada Mohd Shahrul Hafiz bin Norazmi dan semoga berjaya dalam pemilihan PRKampus akan datang... Good luck bro...

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers