Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Sunday 1 July 2012

Taksub Pengikut Pas Sudah Menyamai Al-Arqam???...


Astagfirrullahal azim... Tepuk dahi gua bila tengok gambar kat atas. Rasa sebak dan hiba gua nak menitis air mata melihat begitu taksub dan fanatiknya penyokong Pas sehingga menjadikan bendera sebagai ganti kepada sejadah ketika mendirikan solat. Apa sudah tidak ada langsung sejadah untuk digunakan.

Gua tidak mengatakan bahawa menggunakan bendera tu sebagai sesuatu yang salah dalam agama atau ia boleh menyebabkan solat boleh terbatal. Mungkin ini salah satu fatwa yang dikeluarkan oleh tok-tok guru dalam Pas bahawa jika solat menggunakan bendera parti pas boleh menyebabkan pengikutnya masuk syurga seperti fatwa tok guru depa "pangkah Pas masuk syurga", "masuk Pas masuk syurga".

Bukan gua saja nak reka cerita atau buat fitnah seperti apa yang pencacai Pakatan selalu tuduh gua sampai maki hamun gua kata gua bakal masuk neraka kerana kononya gua tabur fitnah walaupun apa yang gua katakan adalah kebenaran semata-mata. Bukti gambar di bawah ni sebagai bukti kepada kata-kata gua.

p/s : lu pikir la sendiri.....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers