Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Saturday 27 April 2013

Panas!!! Calon PKR Tanding Kerusi Muar #P146 Kantoi Lepak Jer Tak Turun Berkempen... @razaliibrahim @HizwanAhmad



Biar gambar berbicara...

Gambar ini dikirimkan oleh seorang rakan yang juga pengundi Muar ke wassap KN. Menurut beliau individu dalam gambar ini adalah calon Pakatan dari parti PKR, Nor Hizwan Ahmad yang bertanding bagi kerusi Muar P146 menentang calon BN, Datuk Razali Ibrahim.

Menurut beliau lagi, bukan sekali beliau terserempak dengan Hizwan nie di lokasi yang terpaksa dirahsiakan atas faktor keselematan tapi boleh dikatakan hampir setiap hari semasa tempoh mengundi ini sedangkan calon BN hari-hari setiap masa dari pagi sampai malam berkempen.

Sepatutnya sebagai seorang calon bertanding yang sibuk dok cakap kononnya datang ke Muar untuk menabur bakti rupa-rupanya hanya datang untuk menabur janji-janji manismu.

Pegi melawat satu dua kawasan jer pastu lepak jer yang lebih. Ini ciri wakil rakyat yang dimahukan oleh rakyat dan penduduk Muar. Kalo ini wakil rakyat yang dipilih oleh penduduk Muar alamat jahanam ler parlimen Muar ni.


Mungkin lepas nie ada penyokong beliau atau cai-cai PR yang dibayar akan cuba menepis dakwaan ini dengan mengatakan bahawa Hizwan ni berehat sebentar takkan tak boleh kot. Bukan tak boleh berehat sebab dia pun manusia biasa tapi kalo dah berhari-hati, berejam-jam dok melepak jer bila masa nak berkempen.

Banyak lagi citer pasal calon PKR ini yang bakal KN dedahkan termasuk latarbelakang pendidikan beliau yang cuba beliau sorokkan daripada pengetahuan pengundi Muar. Macam ada benda jer yang mahu disorokkan jer oleh si Hizwan ni.

Ini belum lagi citer beliau kawin dua kali walaupun bukan kawin dua serentak tapi kenapa beliau boleh bercerai dengan isteri pertama mesti ada sebab. Tapi kesahihan citer ini akan dikorek lagi supaya KN tidak dikatakan memfitnah si Hazwan ni.

KN rasa cukuplah buat masa ni. Ada masa KN sambung lagi. Tak best la kan kalo kuar semua skali. Takda thrill ler katakan. Tak berdebar ler kalo dah tau ending filem yang ditayangkan.

p/s : macam nie ker calon yang nak dipilih penduduk dan pengundi Muar sebagai Wakil Rakyat Muar. Tepuk dada tanya selera....
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

  1. SAHABAT2..MARI TGK VIDEO DI YOUTUBE..... 'NEW ORDER - TANGAN ASING HANCURKAN MALAYSIA'

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah tngok video " New Oder" itu. Baru jelas dan betul2 faham. Terima kasih kerana mengingatkan sahabat2 yg kurang peka pd politik mcm saya ini.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers