Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Monday 29 April 2013

[Video] Macai Bersih Berhimpun Di Muar #P146 Pulak Dah... @razaliibrahim @HizwanAhmad





Inilah tindakan terdesak calon Pakatan Rakyat di Parlimen Muar bila calon PKR, Hizwan membuat kira-kira beliau tidak dapat mengalahkan calon penyandang dari BN, Datuk Razali Ibrahim hingga membuat provokasi dengan mengimport budaya liar ke bandar Muar dan ke dalam masyarakat Muar yang sebelum ini hidup aman damai.

Inilah budaya yang diamalkan oleh pemimpin Pakatan Rakyat dan diserapkan melalui calon-calon Pakatan Rakyat di setiap parlimen dan DUN diseluruh Malaysia. Bila mereka merasakan mereka sudah tidak boleh menang lagi di Parlimen Muar dan penduduk serta rakyat Muar menolak calon Pakatan daripada PKR. Inilah caranya yang mereka guna. Cuba mewujudkan suasana tidak aman dan membuat huru-hara.

Bagi rakyat Muar yang arif lagi bijaksana... Fikirlah dengan matang dan waras... Adakah pemimpin seperti ini yang dimahukan menerajui Muar... Lihat sajalah apa yang dah jadi di parlimen jiran Parlimen Bakri... Rumah urut dan pusat judi berkomputer tumbuh bercambah macam cendawan tumbuh lepas hujan... Ia secara tidak langsung menambah lagi gejala tidak sihat dan masalah jenayah dalam kawasan kediaman dan tempat tinggal...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers