Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Saturday 4 May 2013

Gempar!!! Bukti Pas Muar Mengamuk Dengan Calon PKR Muar Yang Sombong????... @HizwanAhmad @razaliibrahim #146


Apa lagi nak diperkatakan mengenai calon PKR bagi parlimen Muar si Hizwan dalam saat pembuangan undi tinggal tak sampai 24 jam lagi. Kalo perangai buruk macam ni kawan seperjuangan Pas pun menyampah apatah lagi masyarakat dan pengundi parlimen Muar.

Ini apa yang ditulis dalam fb milik Pas Kawasan Muar :

"Salam Ukhwah... Agak rasa terkilan benar dengan Calon P.146 PKR yang agak kurang matang apabila beliau menyerang secara peribadi isu yang telah lama di fb dan twitter beliau... Kami juga rasa terkilan kerana calon Parlimen kami tidak pernah mendengar pendapat kami sebagai rakan seperjuangan... Kami dari Pas Kawasan Muar mohon maaf kerana terpaksa menyuarakan ketidakpuastiaan Kami berhubung perkara tersebut..."

Nampak sangat calon PKR ni si Hizwan suka buat kerja sorang-sorang dan tak ada sifat bekerjasama sehingga geng dalam Pakatan pun naik menyampah tengok. Dah la tak turun padang berkempen, lebih banyak duduk lepak kat hotel mengopi jer. Patut la Pas merasakan calon yang paling layak bertanding bagi mewakili Pakatan Rakyat adalah calon daripada Pas.

Disebabkan Anwar Ibrahim yang paling berkuasa dalam Pakatan Rakyat dan dengan menggunakan kuasa veto kuku besinya maka beliau meletakkan calon dari PKR parti beliau sendiri dengan meletakkan calon yang tak punya kredibiliti.

Pas sepatutnya menjadi parti dominan tapi apakan daya Pas terutama di Muar tak punya kekuatan untuk bersuara pun bagi mencadangkan ahlinya sebagai calon. Penyudahnya inilah hasilnya. Calon yang dibenci rakan sendiri.

Oleh itu, nasihat KN kepada Pas supaya kalo betul-betul sebuah parti yang kuat dan bakal mendirikan negara Islam seperti yang dilaungkan sebelum ini agar pikir dua kali la untuk support calon PKR ni. Elok ler korang undi calon BN, Dato' Razali dan lepas ni kembali ke pangkal jalan.

p/s : nantikan pembongkaran malam ini last sebelum hari mengundi pasal si Hizwan ni yang banyak syarikat yang duit hasil syarikat itu meragukan... Tuuuuuuungguuuuuu...
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers