Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Saturday 4 May 2013

Gempar!!! Pas Bayar RM1K Kalo Pengundi Putrajaya Tunjuk Kertas Undi Kosong Esok????...


Biar betul print screen yang gua dapat nie. Member gua hantar tadi selepas beliau dapat sms ni daripada nombor telefon yang tidak dikenali.

Antara bunyi sms nie :

"Salam perjuangan, masa untuk menawan Putrajaya semakin hampir. Kami menawarkan RM1,000 untuk setiap satu kertas undi kosong, sila tunjuk kertas kosong pada Ketua Peti Undi Pas untuk dapatkan wang anda. Jihad untuk Islam"

Wah! Pas pun dah main duit gak. Kali nie lagi teruk permainan kotor Pas nie bukan setakat kategori pancing undi. Ni dah kira beli undi dah ni. Rasuah politik ni.

Memang betul apa yang gua dengar daripada sahabat-sahabat gua di Putrajaya yang Husam nie memang kaya dengan bisnes Jamnapari dan jual-beli tanah kat Kelantan. Sebab tu Pas boleh main bayar sampai riban-riban kat pengundi Putrajaya semata-mata nak duduk kerusi Putrajaya.

Sapa kata BN main kotor. Rupa-rupanya orang yang suka dok mengata dan memfitnah orang ni lagi teruk dan keji perbuatan mereka. Wei! Orang Pas, "matlamat tidak menghalalkan cara" dan Islam tak pernah ajar siasah macam ni la.
Oleh sebab itu, kepada semua pengundi Putrajaya gua nak pesan agar jangan terpedaya dengan janji-janji manis Pas bak menanam tebu dibibir. Silap perhitungan mau menyesal nanti seumur hidup.

p/s : boleh tahan Pas nie banyak duit... Mana datangnya sumber kewangan nie kalo bukan daripada hasil negeri yang diperintah Pakatan Rakyat. Puuuuuiiiihh!!!
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

  1. Kata puak-puak tak puas hati ni. "Salam perjuangan, masa untuk menawan Putrajaya semakin hampir. Kami menawarkan RM1,000 untuk setiap satu kertas undi kosong, sila tunjuk kertas kosong pada Ketua Peti Undi Pas untuk dapatkan wang anda. Jihad untuk Islam"

    FATWA BARU PUAK PAKATAN KE? Bunyi macam nak sengaja masalah jer? Ke mereka sudah ketandusan isu pengundi hantu?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers