Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Saturday 4 May 2013

[Gambar] Bukti Penyokong Pas Buat Huru-hara Malam Terakhir Di Putrajaya... @TengkuAdnanReal


Malam tadi bertempat di Bilik Gerakan BN di sekitar Putrajaya seperti Presint 8, 9 dan 11, sekumpulan kenderaan terdiri dari lori, kereta dan motosikal yang membawa bendera Pas berkonvoi sambil membunyikan hon serta membuat bising.

Tindakan konvoi cai-cai Pas ini cuba untuk membuat provokasi terhadap jentera BN dengan membuat bising membunyikan hon. Inilah perangai sial cai-cai Pas yang sengaja cari pasal. Bila dah bergaduh, berperang bertempur salahkan BN plak. Apa Husam takkan tak tau apa yang anak buah dia buat. Entah-entah ini semua adalah perancangan Husam yang dah mula sedar kehadiran beliau di Putrajaya tidak diterima penduduk dan pengundi Putrajaya.

Hari ni hari terakhir tempoh berkempen selama 14 yang diberikan SPR. Menurut maklumat risikan jentera BN Putrajaya, malam ini cai-cai Pas akan buat provokasi terakhir bagi mewujudkan ketegangan dan suasana huru-hara di Putrajaya.

Persoalan yang bermain dibenak kepala gua ni, takkan la calon Pas, Husam tak tahu menahu. Takkan la benda jahat ni dibuat membelakangi beliau. Atau sebenarnya beliaulah dibelakang niat jahat ni. Inikah ciri wakil rakyat yang dimahukan oleh pengundi Putrajaya. Iniac ciri kononnya pemimpin Islam dalam Pas.

Apa pun tahniah kepada jentera BN Putrajaya terutama gerak-gempur yang steady sabar melayan kerenah bodoh cai-cai Pas ni. Kalo ikutkan cerita kengkawan semalam, mau jentera bermotor BN berkumpul dan melayan provokasi bangang Pas ni. Silap-silap semalam ada "Royale Rumble".

p/s : malam nie kalo cai-cai puak Pas nie bikin panas kat Putrajaya korang gempur jer... Kasi ingat skit jangan masuk kampung orang buat samseng...
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

4 comments:

  1. INGATAN KEPADA RAKYAT MALAYSIA YANG BAKAL MENGUNDI...
    Sebelum mengundi pasikan fikir lah semasak masak nya sebelum mencoretkan kertas undi.
    1. Pertama jangan undi lambang bulan. Jangan. Kerana apa? Kerana itu adalah lambang parti PAS. Iaitu parti angkutan sampah serta angguk sahaja...sebabnya:-
    a. Calun PAS tidak hisap rokok, kata Nik Aziz. Tetapi banyak benda mereka hisap.
    b. Disebabkan nak sangat kuasa PAS letak Cina, India dan Iban sebagai calun, agama itu tidak penting, malahan orang orang DAP pun akan pakai lambang bulan. Pemimpin DAP dah melarang non muslim mengundi PAS tapi para pemimpin PAS masih tak reti bahasa dengan mengatakan DAP bersetuju dengan negara islam.
    c. Agama islam dah mereka buang, bukan itu sahaja nama allah mereka sanggop konsi dengan sikapir, malah mengiftiraf LBT dan murtad sehingakan nike ajis menjatuhkan hukum sembahyang orang UMNO tidak mendapat pahala..seolah-olah dia yyang layak menjatuhkan hukum.
    d. PAS sangat bodoh dalam soal pengurusan ekonomi..Ilmu ekonomi mereka hanyalah tebang pokok dan gondol bukit, gadai tanah...punya la benak PAS sehinggakan terbinanya pasaraya di kota baru dikata mercu kelantan maju. sungguhnya menjadi sebagai imam surau dan masjid itu tidak mesti pandai mengurus ekonomi, apa lagi mengurus sebuah negeri.
    e. Sudah 27 tahun PAS memerintah Kelantan. Masalah asas seperti air yang bersih untuk rakyat pun tidak mampu diuruskan. Apatah lagi isu-isu yang besar yang memerlukan pemerintah yang berwibawa untuk meneraju negara ke arah kesejahteraan dan kemakmuran.
    f. PAS Kelantan telah gagal dalam urusan agama berdasarkan statistik penagih dadah paling banyak, pesakit AIDS paling ramai, masalah sosial seperti pelacuran berleluasa.
    g. Dasar pembangunan nike ajis cuma kerap beroperasi memacakkan batu asas untuk projek yang tidak pernah mahu dilaksanakan. Rakyat Kelantan dibohongi KONONnya hebat pentadbiran Nik Aziz melalui jumlah batu asas bukan nya berlandaskan projek yang dilaksanakan dan siap.
    Sebuah jambatan yang KONON nya mahu dibina 17 tahun dulu telah diletakkan batu asas untuk menipu rakyat Kelantan yang sampai sudah tak pun dibina. Kini Highway baru pula diletakkan batu asas sekadar nak “belawok”. Semua duit kutipan derma untuk highway itu lenyap bersama penipuan PAS Kelantan. baru-baru ini nike ajis berangan dengan projek Super Mega, projek keretapi laju yang menghubungkan Kelantan dan Pahang serta Stadium Baru Kelantan pun dipacak batu asas di Pasir Puteh…tetapi janji BN untuk membina jambatan di Manik Urai,walaupun tewas dalam PRK tetapi jambatan tu dah boleh digunakan.

    h. Jikalau nike ajis mempunyai ilmu ekonomi maka sudah lama Lembah Sireh di siapkan, tetapi sampai sekarang hanya 1/5 siap. Jadi apa guna kita pangkah orang yang tidak tahu apa benda selain pecah tanah?. Tak guna langsung.
    Nike ajis memimpin selama 23 tahun kerana kita semua di tipu hidup hidup. Bayangkan bagaimana keadaan kita sekiranya pengundian di jalankan dengan pengundian bersih, tanpa di tipu oleh para pengikut Nik Aziz?
    Ingat lah jangan di tipu lagi. Di ibaratkan Pas berada dalam sebuah rumah jamban pecah dan penuh sampah sarap dan tahap limpahan tahi yang amat kritikal. Bau busuk nya ke seluruh penjuru tempat. Hancur kan Pas dan bakar rumah mereka agar kita hidup tanpa bau busuk dari kerenah yang di balakan Allah keatas parti mereka. Balasan tuhan itu amat nyata.

    ReplyDelete
  2. cai2 husam semua dah balik kampung mengundi kot hari ni. termasuk la husam. dia dah tukar mengundi di putrajaya ke blom???

    ReplyDelete
  3. jgn duk kutuk nik aziz tu..biar la kelantan xde bgunan tggi,pmbgnan gah2 mcm kt kL..tp rkyt idup aman sntosa..balik raya bkn nk tgk bangunan!bkn nk g disko!bkn nk tayang vid lucah!bkn nk mnari kpop..blik nk tnjuk kt anak2 sungai bersih,sawah padi,tnjuk kt anak2 pmimpin kelantan yg bjiwa rkyat and islamik..

    ReplyDelete
  4. Ini pasal nasib keseluruhan penjawat awam di seluruh Malaysia..sedarlah wahai penjawat awam khususnya saudara-saudara seIslamku..kenapa kerajaan mengambil 1.4 juta penjawat awam bekerja dengan kerajaan yg sebahagian besarnya terdiri dari orang melayu Islam ..jumlah yg dikira antara teramai di negara-negara asia tenggara..? Sebenarnya,kita perlu sedar bahawa inilah antara cara kerajaan boleh membantu orang-orang melayu Islam kita mendapat pekerjaan tanpa mengira ideologi politik..yg sememangnya mereka ini terpinggir jika bersaing secara terbuka dengan bangsa-bangsa lain dalam soal utk mendapat pekerjaan di sykt2 swasta bukan melayu dan jika adapun yg berjaya..kita dapat lihat kedudukaan mereka yg tertindas jika dibandingkan dgn rakan sejawatan mrk dr bangsa lain...ini kita perlu terima dgn hati yg terbuka...Kelebihan inilah yg dicemburui oleh bangsa lain sehingga terkeluarnya statement bhw sekiranya PR menang sebahagian penjawat awam akan dikurangkan atau 'dibersarakan'..Dan sudah pasti semua sektor awam akan dipenuhi dgn semua bangsa secara "merit"..begitu juga dgn nasib anak-anak kita yg akan memohon jawatan sbg penjawat awam tak kira dr yg bawah hingga ke atas yg terpaksa bersaing secara terbuka tidak seperti sekarang..dan tak mustahil selepas ini Putrajaya tidak lagi dipenuhi dengan orang melayu Islam sebagaimana sekarang...Oleh itu, wahai penjawat2 awam saudara seislamku..berfikirlah dengan rasional dan dgn hati terbuka serta berlapang dada bukannya dengan emosi yang keterlaluan dan ketaksuban yang membabi buta..jgn disebabkan 'nyamuk seekor habis kelambu dibakar' atau 'menang sorak, kampung tergadai' dan akhirnya kita menjadi 'lebai malang' dan mengemis di negara kita yg tercinta ini! Allahu Akbar!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers