Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Thursday 28 November 2013

Kenyataan Pertama Pengerusi Biro Media Baru (BMB) Macam "PlaySafe" Jer... @KhairyKJ @ibdil #UMB


Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh...

Syukur ke hadrat Illahi, dengan limpah kurniaNya, saya Ibdilillah Ishak telah dilantik oleh YB Khairy Jamaluddin untuk memegang amanah sebagai Pengerusi Biro Media Baru. Pertamanya, saya dengan rasa rendah diri ingin memohon maaf andai kata pernah tersalah bahasa sepanjang saya menjadi Setiausaha Kerja Pemuda Barisan Nasional dahulu. Saya juga dikesempatan ini ingin mengucapkan jutaan terima atas khidmat & usaha sahabat-sabahat saya dalam parti UMNO ini terutamanya bloggers-bloggers dan cyber-troopers yang telah banyak menyumbang bakti dan keringat bagi memperjuangkan nama UMNO sehingga kini.

Dari dahulu sehingga hari ini, teguhnya Pemuda UMNO disebabkan semangat setiakawan yang kukuh di antara saf kepimpinan dengan akar umbi. Oleh sebab itu, di masa yang mendatang, selaku Pengerusi Biro Media Baru Pemuda UMNO Malaysia, saya berharap kita semua akan maju kehadapan bersama-sama dengan akar umbi. Dengan ikhlas hati saya berharap semua individu yang terlibat berjalan bersama saya, bekerjasama untuk mempertahankan UMNO demi masa depan agama, bangsa & negara.

Justeru, saya menanti sahabat-sahabat saya untuk bersatu, bersama dan sebarang pertanyaan boleh diberikan pada dil@ibhr.com.

Bersama UMNO, memperkukuhkan BN.

Terima kasih.

Twitter: @ibdil
Instagram: @ibdil

p/s : blog xda ker bro...
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

  1. Instagram pun gambar family saja. FB dan Twitter? Tengok sendirilah ...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers