Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Wednesday 5 March 2014

Tun Faisal Ker Yang Kena Saman Fitnah Atau Blogger GreenBoc Yang Bakal Kena Saman Fitnah??? @tunfaisal @tun_faisal @greenboc


kantoooooiiiii!!!!! kantoooooiiiii!!!!! kantoooooiiiii!!!!! 
kantoooooiiiii!!!!! kantoooooiiiii!!!!! kantoooooiiiii!!!!! 

Mana nak letak muka beb bila blogger kesayangan penyokong pembangkang Grenboc KLIK SINI kantoi memfitnah individu yang kebetulan mempunyai nama yang hampir sama dan keduanya blogger. Seorang bernama Tun Faisal dengan blog beliau tunfaisal.blogspot.com KLIK SINI dan seorang lagi pengendali blog Ruang Bicafa Faisal atau RBF dengan blognya rbfonlin.net KLIK SINI. Kedua-dua individu ini memang berbeza dari segi fizikal tetapi memakai nama yang sama iaitu "FAISAL". Mungkin disebabkan nama yang sama dan memang perangai blogger pembangkang yang dah terbiasa dengan fitnah dulu bila dah sedar "terkantoi" cepat-cepat cover walaupun dah tak "tercover". 


Entri pertama (SEBELUM): "Tun Faisal Disahkan Pemilik Blog Yang Fitnah Husam, Diperintah Bayar Kos RM50,000" 
Entri kedua (SELEPAS): "Faisal Rohban Ahmad Disahkan Pemilik Blog Yang Fitnah Husam, Diperintah Bayar Kos RM50,000"
Entri pertama secara 'direct' menfitnah Tun Faisal Ismail Aziz dengan menuduh bahawa Tun Faisal disahkan mahkamah bahawa dia adalah penulis blog ruangbicarafaisal.blogspot.com dan diperintah mahkamah untuk membayar wang kos sebanyak RM50,000 kepada Husam Musa kerana telah menfitnahnya.

Ini yang dinyatakan oleh sahabat blogger Tentera Maya yang berjaya mengantoikan blogger pefitnah pembangkang Greenboc KLIK SINI. Mula-Mula kantoi tajuk, bila sedar terus tukar tajuk tanpa tukar gambar pun. Bila dah kantoi gambar plak terus tukar gambar pulak macam kat bawah ni.




Bila blogger pembangkang kaki fitnah ni dah tak boleh blah pasal "kekantoian" dia tu terus delete posting takut kena sama dengan Tun Faisal sebab terang-terang beliau sudah memfitnah individu yang tidak bersalah dan tidak berdosa. Cuba korang tengok dah tak ada dah posting pasal citer kes saman ni tapi gua pasti si kaki fitnah blogger pembangkang Greenboc ini pasti kembali dengan posting baru sebab dah memang kaki fitnah mesti nak buat jugak.


ULASAN GB
Orang yang memfitnah tidak akan terlepas dari hukuman Tuhan. Itulah adalah hukum kebenaran dan keadilan.
Bukankah GB sudah ulas sebelum ini... petikan:
Namun, kebal macamana pun papagomo yang dilindungi oleh polis, dengan hukum kebenaran dan hukum Tuhan, kita akan menyaksikan papagomo pasti hancur binasa!
Bukan saja papagomo, sekalian blogger pencacai UMNO yang menyebarkan dan menyemarakkan budaya fitnah, lucah dan porno juga akan binasa. Termasuklah polis yang selama ini bersikap double standard!

Gua petik balik apa yang si kaki fitnah ni kata :

"Orang yang memfitnah tidak akan terlepas dari hukuman Tuhan. Itulah adalah hukum kebenaran dan keadilan."

So, sekarang sapa fitnah siapa... gua cadangkan elok blogger Tun Faisal saman jer blogger penfitnah pembangkang Greenboc nie... nak tengok gak muka Greenboc ni hensem sangat ker rupa kaki fitnah pembangkang dan ia juga boleh dijadikan pengajaran buat blogger pembangkang lain agar jangan seronok sangat dok fitnah orang.

Cerita lain berkaitan dengan kekantoian Greenboc ni boleh KLIK SINI KLIK SINI

p/s : mari kita lihat sapa yang kenaaaaaaaaaa.... *kata Ibrahim Pendek dalam filem "Ali Baba Bujang Lapok"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers